Aanvang: zaterdag 07/03/2020 17:00

Plaats: Zaal Lambeer

Beste scoutsvrienden,

We zijn blij om u te mogen uitnodigen op één van onze langstlopende en meest succesvolle tradities.
De jaarlijkse eetavond voor ouders, leden, oud-leden, sympathisanten en al hun kinderen! Laat de leiding u een aangename avond bezorgen, die dit jaar integraal in het thema Hongarije staat, de bestemming waar we deze zomer met onze oudste leden op buitenlands kamp gaan. Hiervoor hopen wij u dit jaar opnieuw te mogen ontvangen in zaal “Lambeer” op zaterdag 7 maart 2020.

Dit jaar hebben we samen met onze koks het volgende menu samengesteld:

Voorgerecht:    - Shared plateau met een Hongaars tintje (inclusief vegetarisch)
Deze plateau wordt samengesteld voor het aantal personen (volwassenen) dat aan eenzelfde tafel samenzit.

Hoofdgerecht:  - Hongaarse goulash met potato wedges
- Vispannetje uit de Balkan met aardappelpuree
- Hongaarse goulash ‘vegi’ met potato wedges

Nagerecht:        - Crème brulée met zoute karamel
- Dame blanche

Kindermenu:     - Fingerfood
- Kipfilet met roomsaus, appelcompote en potato wedges
- Dame Blanche

Voor en na het eten bent u van harte welkom in onze gezellige bodega. Er is ook kinderanimatie aanwezig.
Het menu voor volwassenen en vegetariërs kost € 24, het kindermenu kost € 14.

U kan zich inschrijven tot zaterdag 15 februari 2020 om 17 uur door dit formulier in te vullen. De inschrijving voor de eetavond verloopt volledig digitaal. Via het online formulier kan u het gewenste menu selecteren en het aantal personen. Vervolgens krijgt u de betaalgegevens doorgestuurd en dient u te betalen via overschrijving. Let op: als u met een andere familie wilt samenzitten moet u gezamenlijk inschrijven. Via het online formulier is het niet mogelijk om een familie op te geven waar u mee wilt samenzitten.

Problemen met het inschrijven? Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be

Verkenners, gidsen en jin eten samen met hun tak. Zij geven hun bestelling en geld door aan de leiding.

We kijken alvast uit naar een gezellige en smakelijke eetavond!

De leiding

Problemen met het inschrijven? Stuur een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be.

Inschrijven (tot zaterdag 15/02/2020 17:00)

Prijs volwassenen: €24.00
Prijs kindermenu: €14.00

Keuze menu volwassenen: (Duid voor elke volwassene één voor-, hoofd- en nagerecht aan)