Aanvang: zaterdag 02/03/2019 17:00

Plaats: Zaal Lambeer

Beste scoutsvrienden,

We zijn blij om u te mogen uitnodigen op één van onze langstlopende en meest succesvolle tradities.
De jaarlijkse eetavond voor ouders, leden, oud-leden, sympathisanten en al hun kinderen! Laat de leiding u een aangename avond bezorgen en vier met ons het 80-jarig bestaan van onze scoutsgroep nog eens mee. Hiervoor hopen wij u dit jaar opnieuw te mogen ontvangen in zaal “Lambeer” op zaterdag 2 maart 2019.

Dit jaar hebben we samen met onze kok het volgende menu samengesteld:

Voorgerecht:    - Shared plateau met koude en warme tapas (inclusief vegetarisch)
Deze plateau wordt samengesteld voor het aantal personen (volwassenen en kinderen) dat aan eenzelfde tafel samenzit.

Hoofdgerecht:  - Luxe hamburger met vers rundsvlees, frieten en bijpassende garnituren
- Luxe hamburger met verse visfilet, frieten en bijpassende garnituren
- Luxe Hamburger met groenteburger, frieten en bijpassende garnituren

Nagerecht:        - Feestgebak “80 jaar scouting Beerse”
- Fruitslaatje

Kindermenu:     - Shared plateau met koude en warme tapas
- Kinderhamburger met vers rundsvlees, frieten en bijpassende garnituren
- Feestgebak “80 jaar scouting Beerse”

Voor en na het eten bent u van harte welkom in onze gezellige bodega. Er is ook kinderanimatie aanwezig.
Het menu voor volwassenen en vegetariërs kost € 24, het kindermenu kost € 14.

U kan zich inschrijven tot zaterdag 16 februari 2019 om 17 uur door dit formulier in te vullen. De inschrijving voor de eetavond verloopt volledig digitaal. Via het online formulier kan u het gewenste menu selecteren en het aantal personen. Vervolgens krijgt u de betaalgegevens doorgestuurd en dient u te betalen via overschrijving. Let op: als u met een andere familie wilt samenzitten moet u gezamenlijk inschrijven. Via het online formulier is het niet mogelijk om een familie op te geven waar u mee wilt samenzitten.

Problemen met het inschrijven? Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be

Verkenners, gidsen en jin eten samen met hun tak. Zij geven hun bestelling en geld door aan de leiding.

We kijken alvast uit naar een gezellige en smakelijke eetavond!

De leiding

6 januari om 16:37 - toegevoegd door jou

Problemen met het inschrijven? Stuur een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be.

Inschrijven (tot zaterdag 16/02/2019 17:00)

Prijs volwassenen: €24.00
Prijs kindermenu: €14.00

Keuze menu volwassenen: (Duid voor elke volwassene één hoofd- en nagerecht aan)