Aanvang: zaterdag 03/03/2018 17:00

Plaats: Zaal Lambeer

Beste scoutsvrienden,

We zijn blij om u te mogen uitnodigen op één van onze langstlopende en meest succesvolle tradities.
De jaarlijkse eetavond voor ouders, leden, oud-leden, sympathisanten en al hun kinderen! Telkens doen we er met de leiding alles aan om u een aangename avond te bezorgen. Daarom hopen wij om u dit jaar opnieuw te mogen ontvangen in zaal “Lambeer” op zaterdag 3 maart 2018.

Dit jaar hebben we samen met onze kok het volgende menu samengesteld:

Voorgerecht:    - Pompoensoep
- Scampi van de chef met stokbrood
- Slaatje met lauwwarme geitenkaas (vegetarisch)

Hoofdgerecht:  - Vispannetje met prei en puree
- Konijnstoverij met een appeltje met veenbessen en kroketten
- Vegetarische pasta op basis van kokos, quorn en groenten

Nagerecht:        - Crème brulée
- Ijs met fruit

Kindermenu:     - Tomatenroomsoep met balletjes
- Balletjes in tomatensaus met puree
- Kinderijsje

Voor en na het eten bent u van harte welkom in onze gezellige bodega. Er is ook kinderanimatie aanwezig.
Het menu voor volwassenen en vegetariërs kost € 22, het kindermenu kost € 12.

U kan zich inschrijven tot zaterdag 17 februari 2018 om 17 uur door op deze pagina de inschrijving in te vullen. Vanaf dit jaar kunnen geen invulstroken meer binnengebracht worden, de inschrijving voor de eetavond verloopt voor de eerste keer volledig digitaal. Via het online formulier kan u het gewenste menu selecteren en de aantal personen. Vervolgens krijgt u de betaalgegevens doorgestuurd en dient u te betalen via overschrijving. Let op: als u met een andere familie wilt samenzitten moet u gezamenlijk inschrijven. Via het online formulier is het niet mogelijk om een familie op te geven waar u mee wilt samenzitten.

Opgelet: de givers en de jin schrijven in via de leiding!

We kijken alvast uit naar een gezellige en smakelijke eetavond!

De leiding

Problemen met het inschrijven? Stuur een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be.

Inschrijven (tot zaterdag 17/02/2018 17:00)

Prijs volwassenen: €22.00
Prijs kindermenu: €12.00

Keuze menu volwassenen: (Duid voor elke volwassene één voor-, hoofd- en nagerecht aan)