Aanvang: zaterdag 05/03/2022 17:00

Plaats: Zaal Lambeer

Beste scoutsvrienden,

We zijn blij om u te mogen uitnodigen op één van onze langstlopende en meest succesvolle tradities.
De jaarlijkse eetavond voor ouders, leden, oud-leden, sympathisanten en al hun kinderen! Telkens doen we er met de leiding alles aan om u een aangename avond te bezorgen. Daarom hopen wij om u dit jaar opnieuw te mogen ontvangen in zaal “Lambeer” op zaterdag 5 maart 2022. Onze eetavond verloopt volgens de geldende coronamaatregelen met CST.

Dit jaar hebben we samen met onze koks het volgende menu samengesteld:

Voorgerecht:

• Tomatensoep met balletjes
  • Garnaalcocktail
  • Tomatensoep zonder balletjes

Hoofdgerecht:

• Varkenshaasje met archiducsaus, een groentenkrans en kroketten
  • Zalm met een wittewijnsaus, een groentenkrans en kroketten
  • Vegetarische wok met curry en rijst

Nagerecht:

• Crème brulée
  • Rijstpap

Kindermenu:

• Tomatenroomsoep met balletjes
  • Vol-au-vent met bladerdeegkoekje en kroketten
  • Kinderijsje

Voor en na het eten bent u van harte welkom in onze gezellige bodega. Er is ook kinderanimatie aanwezig.
Het menu voor volwassenen en vegetariërs kost € 24, het kindermenu kost € 14.

U kan zich inschrijven tot zaterdag 19 februari 2022 om 17 uur door op deze pagina het online formulier in te vullen. De inschrijving voor de eetavond verloopt volledig digitaal. Via het online formulier kan u het gewenste menu selecteren en het aantal personen. U hebt hier ook de keuze tussen de verschillende aanvangsuren, startend vanaf 17u. Vervolgens krijgt u de betaalgegevens doorgestuurd en dient u te betalen via overschrijving. Let op: als u met een andere familie wilt samenzitten moet u gezamenlijk inschrijven. Via het online formulier is het niet mogelijk om een familie op te geven waar u mee wilt samenzitten.

Problemen met het inschrijven? Stuur gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be

Verkenners, gidsen en jin kunnen samen eten met hun tak. Als zij dit willen, geven ze hun bestelling en geld door aan de leiding.

We kijken alvast uit naar een gezellige en smakelijke eetavond!

De leiding

Problemen met het inschrijven? Stuur een mailtje naar groepsleiding@scoutsengidsenbeerse.be.

Inschrijven (tot zaterdag 19/02/2022 17:00)

Prijs volwassenen: €24.00
Prijs kindermenu: €14.00

Keuze menu volwassenen: (Duid voor elke volwassene één voor-, hoofd- en nagerecht aan)